Parizerhaj

2012.04.04. 10:54

Mivel a hajam kihullott a fejbúbomon már létrejött az ún."parizerhaj" effektus. Ez olyan mintha az ember fejére dobtak volna a közértablakból egy szelet parizert vagy ahogy mi Borsodban mondjuk Palizert! Íme! :-)



A képek magukért beszélnek, próbáltam nagymutternak elmagyarázni, hogy mi ömlött a kék függönyre, de  Vaskos Tecám csak a felvágottas fejemet fotózta, mert szerinte az a férfias és nincs kopasz fej, csak seggig érő homlok! Felháborító! A helyzet tarthatatlanná vált, s mivel nem vagyok én szerzetes beszéltem a Hairhungary munkatársaival! "Április 4. kedves ünnepünk, szép életet, Te hoztál nekünk", hogy ezzel a veres zászlós dallal éljek veres hajjal! :-)



Kíváncsi vagyok egyébként hogyan fog fedni ez a hajszín, de hát ez van. Az hülyén nézne ki mondjuk, ha nem lenne elég donor területem hátul és középen fekete lenne, mintha a kéménylyukba nézne be az, aki a fejemben látja a naaagy setétséget!

Egyébként észrevettem, hogy az ember haja idővel eltűnik a fejéről, de évekkel később idősebben előjön az orrából és füléből! Abból lesz a Ferenc Jóska bajusz meg az Onidin kapitány pajesz! :-)

Én nem akartam olyan trükkökkel élni, hogy az egyik oldalon megnöveszti az ember és aztán oldalra fésülve csapzottra takarja a kopasz fejbúbját. Vagy ha már nem nő eléggé akkor a szakállát növeszti egyik oldalon hosszabbra és azt fésüli fel. Ha meg az is kevés, akkor hónaljszőrből indul, vagy ha az sem kielégítő akkor a fánszőrt kell megnövelni ami eléggé körülményes. Pláne úgy, ha valaki olyan mint a nagymutter, akinek már a szemérömszőrzettyét kell lassan beültetni, hogy újra nőnek érezze magát. Mer aszongya aki ott kopasz az má nem is asszon, csak nektarin!:-)

Majd meglátjuk, bízom a hajbeültetés sikerében és a loboncos hajú Rokkerek feltámadásában:-)
 
Üdvözlet!
Blogger Zsoltti:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rokkerzsoltti.blog.hu/api/trackback/id/tr454364581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása